lauantai 13. elokuuta 2011

Siellä missä muruseni on..

Koti.. Se on ollut meidän perheen koti kohta 6 vuotta. Siellä on monet ilot ja surut vietetty. Se on se paikka missä olo tuntuu turvalliselta.

Mutta ... Mutta.. Kuten arvata saattaa mikään ei ole ikuista ja uusia haaveita sekä ideoita on koko ajan. Minä olisin valmis heti tarttumaan uusiin haasteisiin, mutta pientä jarrutusta tapahtuu toiselta puoliskolta. Haluaisin yksikerroksisen sekä hieman selkeämmän muotokieleltään olevan talon! Ehkäpä joskus minä vielä saan sen valkoisen unelman.. Sitä hetkeä odotellessa.. Odottavan aika on pitkä..

Tässä kuvassa meillä on hieman remontintynkää menossa. Vanhat ruskeat kaiteet saavat väistyä ja uudet mustat tulevat tilalle. Sekä itse terassin lauta muuttaa väriä- mustaksi.. Siitä sitten myöhemmin lisää :)



Nurmikon hoidossa minulla on vielä hommaa. Nurmikolla ja minulla ei ole oikein hyvä suhde, sillä minä olen todella allerginen kaikelle vihreälle , joten hoito jää hieman vähemmälle.....

Joka tapauksessa tämä on meidän koti <3 Rakastan sitä - jopa sen kaikki ihania epämääräisiä sisustusratkaisuja mitä tein 5 vuotta sitten ..heh





Pieni mies työn touhussa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti