keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Se on sitten menoksi!

Vapaapäivä! Ihanaa!! Tämä lady suuntasi kohti kaupunkia! Luvassa oli hieman ostoksia sekä lounas ravintolassa.. Ja arvatkaa, aurinko paistoi! Yleensä onnistun saamaan vp:n juuri niin,että se on viikon ainut vesisade päivä, mutta tänään olikin sitten luvassa jotain muuta :)

Päivän asuksi valitsin mustat vilan housut ( vaikka aurinko paistoikin , uhmasin luonnonlakeja ja valitsin pitkät housut ) sekä H&M:n paidan. Ballerinat jäivät kotiin lepoon ja nakkasin korkkarit jalkaan, tosin kuvassa ei näy niitä..

Ihana saada uusia lukioijoita:) Olen niin otettu, sillä blogin perustamista olin miettinyt jo yli vuoden,mutta en ollut ihan varma jaksaako kukaan kuunnella tavallisen  äidin jorinoita :) Mutta onneksi olette olemassa siellä ja jaksatte kiinnostua arjen pienistä iloista  :)

Lapset nukkuvat, joten minä hemmottelen itseäni: tuoretta salaattia, lasillinen valkoviiniä ja raikkaita hedelmiä jälkkäriksi! Huomenna on taas kiva mennä töihin!!

2 kommenttia:

  1. Heipsan! Löysin blogisi etsiessäni pohjoisen blogeja, koukutuin ja lisäsin blogisi välittömästi omiin suosikkeihini, toivottavasti asia on ok! :) Olen itse muuttamassa kuukauden päästä Rovaniemelle, opintojen merkeissä, ja kieltämättä hieman hirvittää jättää työ yms. nykyiseen kotikaupunkiini ;)

    VastaaPoista
  2. Heippa! Voi kun kiva saada sinut lukijoihini! Tervetuloa :)
    Olen tehnyt aikoinani saman asian, tullut Rovaniemelle, jättänyt työni muualle sekä ystävät yms.. Hyvin olen sopeutunut ja täällä olen asustellut jo 6 vuotta! Ei muuta kuin lämpimästi tervetuloa!! Hyvin se tulee sujumaan ;)

    VastaaPoista