sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Tekstitaulut

Olen aivan hurahtanut tekstitauluihin, printtitauluihin yms..  Haaveissa olisi saada lisää tauluja, mutta valinnan vaikeus on iskenyt..

Haluaisinkos ison taulun vaiko pieniä kortteja antamaan piristävää ilmettä kotiin.
Jääkaapin oveen olisi haaveissa saada jotain kivoja mietelauseita, sellaisia jotka saisi hymyilemään heti aamusta, kun astelee keittiöön:)

Vaihtoehtoja on vain niin paljon,että päätöksen tekeminen on lähes mahdotonta! On tässäkin sitten pieni pähkinä purtavaksi:)

Sisustus juttujen miettiminen on minulle päivittäistä puuhaa. Voin sen verran valoittaa,että puuhailen sisustuksen parissa myös työelämässä. En koskaan kyllästy tähän ammattiin,sillä ikinä ei ole samanlaista päivää! Rakastan työtäni ja minusta tuntuu, kun olen töissä sydän hymyilee ja minun on hyvä olla. Silloin tietää olevansa oikeassa paikassa..

Tässä hieman inspis kuvaa jaettavaksi! Therese Sennerholtin kortit/ taulut ovat ihania!

Tämä leidi lähtee laittaa pienet napapiirin sankarit nukkumaan!

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!




                                            ( kuva lainattu Therese Sennerholt webshop )


















2 kommenttia:

  1. Mä olen kans aivan ihastunut noihin tekstitauluihin! Meille taitaa tulla pieniä kortteja kehyksissä ikkunalautaa koristamaan :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla! Pahoittelen näin myöhäistä vastaamista! Pientä rumbaa on ollut elämä ja nyt koneeni vihdoin takaisin saaneena elämä alkaa taas hymyillä ja tekstejä syntyä! :)

    VastaaPoista